Internationality

Kansainvälisty 4H:ssa!

On rikkaus tutustua muiden maiden kulttuureihin, ja siksipä 4H tarjoaa siihen lukuisia mahdollisuuksia. 4H:n kansainvälinen toiminta on sekä monipuolista että hauskaa!

Voit esimerkiksi lähteä ulkomaille vaihtoon tai erilaisille kursseille. Yksi kiva tapa kansainvälistyä on toimia isäntäperheenä Suomeen tulevalle vaihtarille. Teemme tiivistä yhteistyötä myös Rural Youth Europen kanssa.

Voit helposti, hauskasti ja turvallisesti valita juuri sinulle sopivan tavan kansainvälistyä niin Suomessa kuin ulkomailla. 4H:ssa maailma on sinun!

Meillä ja maailmalla!

Lahden 4H:n tarjoaa...

• maahanmuuttajille työkokeilupaikkoja ja harrastustoimintaa
  • jäsenistölle 4H-järjestön mahdollisuudet kansainvälistymiseen
  • EVS -vaihto-ohjelman yhteistyössä Lahden kaupungin nuorisopalveluiden kanssa
  • työntekjöille koulutusta kansainvälistymisessä

Lisätietoa antaa Lahden 4H-yhdistyksen toiminnanjohtaja.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.